Blog Archive

pühapäev, 10. juuni 2012

Ma olen päris pikalt blogist eemal olnud , oleks aeg tagasi tulla ja nüüd kui on alanud jalgpalli EM , on vist õige aeg.  Kuna mu arvuti läks eelmine aasta katki, pole mul võimalusi, et luua pilte , mida siia panna ja hetkel pole ka finantsilist võimalust uue arvuti soetamiseks. Kuid tagasi teema juurde, kuna mul ei tulnud see idee kohe päris alguses vaid just paar minutit tagasi , haigena siis kavatsen ma postitada siia nüüd Poola-Kreeka, Venemaa-Tšehhi, Hollandi-Taani ja Saksamaa-Portugali algkoosseisud, võitjad, mängu lõppseisud ja ka väravate autorid iga mängu kohta . Samas ka ühe oma tuttava ennustused igaks mänguks ja tulemused kui täppi tema ennustus läks. Lisan blogi lehele ka kellad, mis loevad aega iga mänguni. Mul pole erilist tahet hakkata kahes keeles kõike kirjutama. Eks iga inimene ise näeb, mis sellest kõigest välja tuleb . Ja palun need kes juhtuvad seda kõike lugema , ärge kartke ja jätke mulle oma arvamus . ^_^ Ilusat jalgpalli elamust teile ja kohtumiseni.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar